Безкоштовно по Україні

У кошику порожньо!

Парфумерія Нова Зоря

На сторінці:
Сортувати:

Нова Зоря - легендарний парфумерно-косметичний бренд, заснований у Москві, у епоху Радянського Союзу. Мало хто знає, але марка існувала й до революції 1917 року, просто мала назву за ім'ям засновника - Анрі Брокара. Пізніше, бренд був націоналізований і отримав нову, радянську, назву - Нова Зоря. Анрі Брокар приїхав до Росії після неудачної спроби його батька Афанасія Брокара зміцнити та подальшого розвитку свого парфумерного бізнесу у Франції та США. Конкуренція в ті часи, в цій індустрії була занадто сильною, проте рідна Росія з її аристократією та тягою до буржуазії, також була обширним і дуже привабливим ринком. Анрі заснував свій власний косметичний завод на вулиці Миколи у Москві в 1861 році. Він почав з виробництва простих косметичних товарів, таких як дешеве мило та зубний порошок. Його мило миттєво стало хітом завдяки своїй привабливості та відносно низькій ціні: до цього, якісне мило могло бути тільки імпортним, і відповідно надзвичайно дорогим. Його товар був підтриманий розумною, з відчуттям гумору рекламою: прості робітничі селяни на рекламних листівках були зображені в досить комічних сценах. До речі, задовго до приїзду Брокара, у Москві вже встигла оселитися велика французька фабрика, A.Rallet & Ко, заснована Альфонсом Ралле, у 1843 році. Проте продукція Rallet, в основному складалася з дороговартісних помад та парфумів. Завданням Брокара було догнати конкурента за якістю, зберігши більш-менш доступну для простого споживача ціну. Він з ентузіазмом розпочав виробництво високоякісної косметики з використанням ефірних масел та гліцерину, з розрахунком на приваблення більш заможної клієнтури. Серед іншого, він заручився прямими поставками масел з Грасу, що безумовно, додало йому сто очок вперед. Товари Брокара зацікавили Її Королівське Височество - Олександру Федоровну, дружину останнього російського царя Миколи II. Розкішне мило, сподобалося цариці, було не просто високої якості, воно було також дуже привабливим за дизайном: овальної або круглої форми, з вишуканими літерами. Оформленням продукції займалася дружина Брокара - Шарлотта. Вона виросла в Росії, але насправді мала бельгійське походження. Вона була добре знайома з особливостями життя в Росії та психологією російського клієнта. У Росії компанія, зареєстрована собою як "Асоціація Брокаръ" досить типова назва на той час, з обов'язковим додаванням у вигляді твердого знака в кінці. Пізніше, на вже відомому московському заводі, почали вироблятися й парфуми. Саме парфуми Брокара завоювали багато престижних нагород на різних виставках та ярмарках в Росії і навіть у завітному для Анрі Парижі. Брокар помер у Каннах, у 1900 році. Його фабрику було націоналізовано у 1917 році, після комуністичної революції, і було надано безглузду назву "миловарний завод № 5". Тільки пізніше, у 1922 році, їй було присвоєно нам знайому назву - "Нова Зоря". В ті часи, покровителем марки була Поліна Жемчужина, дружина відомого радянського політика Молотова і водночас, близька подруга дружини Сталіна. Вона була генеральним директором заводу протягом двох років у період 1930-1932 рр. Під час Другої світової війни, завод, як і багато інших, був евакуйований до Свердловська (нині Єкатеринбург), в Уральській області. На той час, завод отримав дочірню компанію під назвою "Калина", пізніше перейменовану в "Уральські самоцвіти" у 1974 році, проте незабаром, все-таки повернувшу свою початкову назву. Найвідомішим творінням парфумерної компанії "Нова Зоря", безумовно, є парфуми "Червона Москва", відомі кожному мешканцю колишнього Радянського Союзу. З іменем цього парфуму пов'язано багато дуже емоційних асоціацій, від насмішки до захоплення та любові.